Ben jij een ervaren leidinggevende met affiniteit met de zorg, analytisch vermogen en communicatief heel sterk, dan willen we graag met je in gesprek.

“Locatie de Boshoeve” zoekt per 1 juni 2017 in Rijsbergen:

Financieel manager woonzorgprojecten

36 uur per week

 

Wie zijn wij?
Woonzorgprojecten maakt gebruik van een uniek zorgconcept dat ontwikkeld werd onder de naam Eagle’s Nest. Vanuit deze rijke ervaring bieden wij unieke kleinschalige woonvormen voor verschillende groepen met een extra zorgbehoefte. Zo bieden we woonvormen voor volwassenen met een verstandelijke beperkingen speciale maatoplossingen voor ouderen met geheugenstoornis.

Onze zorg is op maat doordat wij weten dat elk individu uniek is.

Wij laten ons in ons zorgleefplan niet beperken door de beperking. We zien zonder falen dat bewoners bij ons zich juist gezond ontwikkelen binnen hun beperking.

Dankzij onze werkwijze en woonvormen is zorg op maat nog mogelijk. We begeleiden iedere persoon vanuit de drie kernwaarden:

  • Onvoorwaardelijke liefde
  • Respect
  • Veiligheid

Hierdoor ontstaat er bij de bewoners een geborgenheid die een gezonde ontwikkeling mogelijk maakt!

Wat vragen wij?
Je bent in het bezit van leer/denkvermogen van minimaal HBO-opleiding bijvoorbeeld richting CE of Economie en Management. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. De Financieel manager wordt aangesteld tbv Kleinschalige Woonzorgprojecten BV, Kleinschalige Woonzorgprojecten de Boshoeve BV en Kleinschalige Woonzorgprojecten de Wildzang BV.

Daarnaast verwachten wij dat je de volgende taken beheerst:

  • Opstellen en beheren van budgetten;
  • Debiteuren- en crediteuren beheer;
  • Het verzorgen van het betalingsverkeer van de genoemde BV’s;
  • Aansturen financieel medewerker(s);
  • (Laten) scannen van inkoopfacturen tbv de werking in Exact;
  • Opstellen van begrotingen/controle hierop/analyseren van afwijkingen;
  • Periodieke rapportages aan de Financieel Directeur cq Raad van Bestuur;
  • Voorbereiden van de periodieke rapportages tbv Raad van Commissarissen;
  • Contacten met de Accountant;
  • Financieel verwerken van de salarissen;
  • Eindverantwoordelijk voor voedings- en onderhoudsrekeningen;
  • Overleg met Directie cq Raad van Bestuur over voortgang, analyses en maandrapportages;
  • Samenwerken met Manager P&O, Manager Facilitair en Manager Zorg.

Kortom: met een open, daadkrachtige, zelfstandige houding en goede communicatieve vaardigheden ben je in staat om aan deze veelzijdige functie vorm te geven.

Wat bieden wij?
We bieden je een tijdelijke overeenkomst, waarbij afhankelijk van wederzijdse tevredenheid een verlenging tot de mogelijkheden behoort met als uiteindelijk doel een vast dienstverband. Salaris is conform CAO Gehandicaptenzorg in functieschaal (FWG) 55 en wordt gebaseerd op je ervaring en opleiding. Woonzorgprojecten beloont niet alleen in salaris. We vinden het belangrijk dat je blijft groeien in je eigen ontwikkeling. Daarom investeren we in relevante scholing en opleidingsmogelijkheden.

Opmerkingen
De gesprekken vinden plaats op uitnodiging.

Enthousiast?
Solliciteer dan uiterlijk voor 31 mei 2017.  Stuur uw motivatie plus CV naar marco@woonzorgprojecten.nl
Als dé geschikte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we soms wat langer door.

Wil je meer informatie?

Stuur uw motivatie plus CV naar marco@woonzorgptojecten.nl  t.a.v. Marco van Turenhout.

Als dé geschikte kandidaat zich aandient, dan sluiten we de vacature eerder. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we soms wat langer door.