Ontevreden? Laat het ons weten

Wij vinden het belangrijk dat u zich thuis voelt bij Woonzorg en tevreden bent over de zorg die u krijgt. Wij streven ernaar u zo goed mogelijk te verzorgen en te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg van Woonzorg. Als dit het geval is, maak uw klacht dan bespreekbaar.

Iedereen aan wie Woonzorg zorg verleent of heeft verleend, kan een klacht indienen. Wanneer u zelf niet in staat bent een klacht in te dienen, kan dat namens u gedaan worden door uw vertegenwoordiger.

Samen de kwaliteit verbeteren

Als u niet tevreden bent, kunt u uw klacht bespreken met de medewerker(s) om wie het gaat of met zijn/haar leidinggevende. Onze medewerkers en teamleiders staan altijd open voor uw klachten. Daarbij maakt het niet uit of het gaat om bijvoorbeeld fouten in de verzorging, de bejegening of een maaltijd die niet naar wens is. Door klachten bespreekbaar te maken, kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken.

Vindt u het lastig om uw klacht mondeling te bespreken? Vul dan het klachtenformulier in. Wilt u uw klacht liever met een onafhankelijk persoon bespreken, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris.

Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat uw klacht op de juiste en professionele manier wordt behandeld. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Woonzorg heeft een klachtenregeling ingesteld en is aangesloten bij een Klachtencommissie. De klachtenregeling biedt u verschillende mogelijkheden om met uw klacht om te gaan. Meer informatie over onze klachtenregeling vindt u hier.

Klachtenfunctionaris

Heeft u een klacht? Verstuur deze dan via het klachtenformulier op deze website of via de klachtenfunctionaris deze neemt dan contact met u op om te bespreken op welke manier u uw klacht behandeld wilt zien.

Klachtenformulier

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Uw klacht

Uw bericht